Thursday 27 October 2011

Podsumowanie wyzwania#13 - TIMOHOLTZOWA MINIKSIĄŻECZKA

Witam serdecznie :) Chciałam podziękować wszystkim za odzew - cieszę się, że wyzwanie się spodobało i powstało tak wiele wspaniałych prac ! Naprawdę ciężko było wybrać tą jedną jedyną, którą jest...


... mega klimatyczna książeczka justi :)
gratulujemy serdeczenie - otrzymujesz od nas ten oto banerek:



Natomiast szczęściarą, która wylosowała drugi upominek, czyli...



... jest tym razem... Iyoti.

Gratulujemy raz jeszcze :)))


ankan

12 comments:

  1. Moje gratulacje Jyoti!

    ReplyDelete
  2. Gratuluję dziewczyny!
    Książeczka Justi jest niesamowita! Zasłużona wygrana:)

    ReplyDelete
  3. Jak zobaczyłam książeczkę Justi, to byłam na 100% pewna, że wygra :) Jest niesamowita!

    ReplyDelete
  4. Gratuluję i wcale się nie dziwię, że trudno było wybrać tę jedna :)

    ReplyDelete
  5. Gratulacje Justi!!!
    A i do mnie uśmiechnęło się szczęście! Dziękuję!!!

    ReplyDelete
  6. Ale się cieszę :))) HURABURA!!!!!
    Bardzo dziękuję za to wyróżnienie. To dużo dla mnie znaczy bo jest to pierwsze moje wyróżnienie w wyzwaniu. Nie przypuszczałam nawet, że Komuś może spodobać się moja praca :))
    Bardzo dziekuje!!!!
    A Jyoti gratuluję z całego serca!!!

    ReplyDelete
  7. Justi- należała Ci się ta wygrana-gratuluję!

    ReplyDelete
  8. Wyróżniona książeczka jest prześliczna! Gratuluję!!!!

    ReplyDelete